• hírek, aktualitások, információk

    Hírek aktualitások, információk

  • HAJDU Hőszivattyús szervizpartnerek listája

    A lista bővülése folyamatban.

  • HAJDU sikerek a Hungarotherm 2017. kiállításon

    Kettős elismerést szerzett a budapesti Construma kiállításon a HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt.

  • A HAJDU termékei is az Otthon Melege Programban!

    Több, mint 100 milliárd forintos keretösszeggel folytatódik 2017-ben az Otthon Melege program
  • Már kapható a HAJDU Zrt. legújabb terméke

    Érdemes megvásárolni az Aquastic Flat termékcsalád elektromos forróvíztárolóit.

  • „A” minősítés szerint a HAJDU Zrt. az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője

    Az Opten Kft. „A”, azaz kiváló minősítésben részesítette a HAJDU Zrt.-t.

  • hírek, aktualitások, információk

    Gyorskereső szabadszavas keresés

  • Kérem ajdon meg egy keresőszót.
  • hírek, aktualitások, információk

    Sporthírek szponzorálás, támogatás

  • hírek, aktualitások, információk

    Hírlevél

  • Kérem kattintson a feliratkozás gombra és adja meg a kért adatokat.

    Feliratkozás
  • hírek, aktualitások, információk

    Tervezői szoftver

  • Letöltés

Hasznos információk

GYIK Kisokos

OPTEN Minősítés

Az Opten Kft. modellje, melyet a minősítés során
alkalmaznak, hazai környezetre optimalizált korszerű
adatbányászati algoritmusokkal dolgozik, és több száz
változó alapján rangsorolja a vállalkozásokat. A begyűjtött
és analizált adatok segítségével az Opten Kft.
a vállalkozások stabilitását és megbízhatóságát minősíti.
Az „A” minősítés azt jelenti, hogy az adott céggel
való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi
kockázata rendkívül alacsony. Ma Magyarországon
nagyon kevés cég kap a HAJDU Zrt.-hez hasonlóan
“A” minősítést. Hazánkban a cégeknek 1,15 százaléka
érte el a kiváló minősítést nagyvállalati kategóriában.

Magyar Termék Nagydíj

Magyar Termék Nagydíj


A HAJDU Zrt. 2010-ben az újonnan kifejlesztett puffertároló termékcsaládjával elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat. Ezzel a díjjal azokat a termékeket  jutalmazzák, amelyeket hazai szakemberek állítottak elő és méltán tükrözik a magyar innovatív szemléletet és kifejezik Magyarország elismerését és elkötelezettségét az igazi minőség iránt.




Magyar Minőség Háza Díj

Magyar Minőség Háza Díj

A HAJDU „multienergiás (indirekt, szolár) fűtésű, műanyag burkolatú, álló forróvíztárolók” hazai piacra kifejlesztett STA termékcsaládja megkapta a Magyar Minőség Háza Díjat 2010 őszén. A termékcsalád tagjai a HAJDU zöld energiás  rendszereinek egyik elemeként szervesen illeszkednek társaságunk új stratégiai irányvonalához – a megújuló energiaforrásokat hasznosító rendszerek széles körű terjesztéséhez, értékesítésének növeléséhez.


Üzleti Etikai Díj

Üzleti Etikai Díj

Az Üzleti Etikai Díj elnyerésével társaságunkat az a megtiszteltetés érte, hogy nemcsak termékeit és az azok által képviselt márkát, hanem gazdasági tevékenységét tekintve is elismerésben részesült 2010-ben.

MagyarBrands

MagyarBrands Top 50

A HAJDU márka felkerült a MagyarBrands fogyasztói márkáinak 2010 novemberében kihirdetett toplistájára. Magyar Brands címre jogosult az a márka, amely történelmi, arculati, nyelvi, földrajzi okokból vagy meghatározó üzletviteli szempontok alapján a magyar piacon jelentőséggel bír, illetve a magyar fogyasztók számára megkülönböztetett érzelmi értékkel rendelkezik.

Business Superbrands

Business Superbrands

2011-ben Business Superbrands elismerésben részesült a több mint ötvenéves HAJDU márka, amely a HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt. által gyártott, forgalmazott termékeket fémjelzi.

MagyarBrands


MagyarBrands Top 150

A HAJDU márka 2011-ben ismét elnyerte a MagyarBrands megtisztelő címet.
Ebben az évben másodszor tették külön mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése alapján a HAJDU igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP150 fogyasztói márka egyike legyen.

Business Superbrands

Business Superbrands

2012-ben ismét Business Superbrands elismerésben részesült cégünk. A havtvanéves HAJDU márkanevet független szakértők tartották ismét érdemesnek erre a címre. 

MagyarBrands 2012

MagyarBrands 2012


A HAJDU márka 2012-ben, harmadszor is igazi magyar márkának számít. Minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, a Superbrands bírálói, hogy a TOP200 fogyasztói/TOP100 üzleti márka egyike legyen.

 

Superbrands 2013


Első alkalommal kapta meg a HAJDU márka a Superbrands elismerést.
A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a bizottság értékelése 2013-ban kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. A díj olyan pozitív visszajelzés, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat.

E.ON Energiatakarékossági Díj 2013

Az Energiatakarékossági Díj az E.ON Hungária Zrt. 2010-ben indult egyedülálló kezdeményezése. Az elismerést a legkisebb energiafogyasztású műszaki termékek kapják számos kategóriában, a TÜV Rheinland szakértőinek vizsgálata alapján.
Az idei évben a HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt. is pályázott villanybojlerek kategóriában és a 70-95 literes alkategóriában első helyet ért el az IDE 75F készülékével. A díjat és az oklevelet október 15-én vehettük át a budapesti E.ON Székházban.

MagyarBrands 2013

2013-ben negyedszer tették mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség) alapján a HAJDU márka igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói márka egyike legyen. 


AAA pénzügyi minősítés 2014.


 A „AAA” Bisnode tanúsítvány azt jelzi, hogy a HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt. Magyarország egyik legmegbízhatótt cége.
Ezzel a legjobb pénzügyi minősítéssel Magyarországon csupán a cégek 0,63 %-a rendelkezik.
Business Superbrands 2014

A Business Superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelő minősítése, melyet idén is 90 ország, közel 4000 márkájának független szakértői választása alapján azonos mérce szerint ítélnek meg. E rangos védjegy hazai, kiemelkedő presztízsét jelenti ennek a díjnak a megítélése, mely elsősorban a B2B, az üzleti szektorban tevékenykedő cégek legkiválóbbjait emeli ki.
A HAJDU márkanév 2011 után, 2014-ben is elnyerte a neves szakértők által adományozott, Business Superbrands kitüntető címet.
MagyarBrands 2014

2014-ben ötödször tették mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói.
Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság
szubjektív döntése (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet álal végzett
országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség ) alapján a HAJDU igazi magyar márkának számít,
minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói márka egyike legyen.
Észak-Alföldi Innovációs Díj

A Hajdú-Bihar megyei Kereskedelmi- és Iparkamara, a Debreceni Akadémiai Bizottsággal közösen, 2014-ben is meghirdette az Innovációs díj pályázatot.
A HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt a „Passzív házak fűtésére és használati melegvíz előállítására is alkalmas hőszivattyús forróvíztároló kifejlesztése és sorozatgyártása” c. projekttel indult a pályázaton. A zsűri a bemutatott fejlesztést a 2014. évi Innovációs Díjra érdemesnek ítélte.

Magyar Termék Nagydíj


2015-ben Magyar Termék Nagydíjat nyert a HAJDU Zrt. a HAJDU hőszivattyús forróvíztárolók alábbi típusaival: 
HB300 alaptípus, 
HB300C alsó csőkígyós, 
HB300C1 felső csőkígyós 
Független szakértői testület javaslata alapján az idén 18. alkalommal díjaztak olyan vállalkozásokat, amelyek innovációra épülő, kiváló minőségű termékeikkel hozzájárulnak a magyar gazdaság növekedéséhez és export törekvéseihez. 
MagyarBrands 2015

2015-ben hatodszor tették mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet álal végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség ) alapján a HAJDU igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP fogyasztói/TOP üzleti márka egyike legyen.